Je to přece tak prosté. Jestliže vynakládáte spoustu času, úsilí a práce, a přitom „skutek utek“, potom se všechno míjí účinkem a Vy jste navíc nevýslovně unavení. Dokonce můžete zažívat jistý druh frustrace. Neúspěch Vás začíná ubíjet.
Tak něco děláte špatně.
· Nechte si své stránky otestovat nezávislými kamarády, kteří Vám řeknou, co je pro ně na Vašich webových stránkách nesrozumitelné, nebo kde chybí informace, které by je zajímali. Někomu se třeba budou zdát přeplácané, někomu zase nepřehledně uspořádané. To víte, žádnému zákazníkovi se nebude chtít hledat produkt na stránkách firmy sto let. Chce získat tu svoji informaci a ne se prokousávat spousty textu a nakonec to, co potřebuje, stejně nenajde.
· Dalším faktorem je funkčnost chatu a online shopu, když si zákazník vybere a chce objednat. Nesrozumitelné formuláře, které navíc mohou házet nějakou chybu, nikoho nepřesvědčí o tom, že právě Vy jste ta firma, kterou zákazník hledá.
· A poslední, a možná nejdůležitější důvod k panice, že něco není v pořádku, se může vyjádřit prostou otázkou: Najdou si potenciální zákazníci Vaši firmu ve vyhledávači snadno?
A nyní teprve zjistíte, že jste ztratil mnoho času naprosto laickým, a možná i tak trochu naivním přístupem k provozování efektivního firemního webu! Neporadil jste se, jak by všechno mělo správně vypadat. Ono nestačí jen založit web a čekat, až se někdo ozve. Vy musíte jít zákazníkům naproti !
· Ano, Vám chybí vzájemné propojení Vašeho firemního webu s vyhledávačem.
· Nemáte klíčová slova, na kterých je postaven linkbuilding. Nějaké kvalitní zpětné odkazy tudíž neexistují.
· A copywriting přímo na webu stojí, s prominutím, za starou bačkoru.
· Stejně tak nastavení celého webu.
Takže musí nastoupit SEO a vaším prvořadým úkolem je zajistit kvalitní funkčnost web, abyste dosáhl na metu nejvyšší! A tou je účinnost vynaložené práce v přímé úměře s prosperitou.